Kundservice

Välkommen till Libris bokförlags kundservice. Här hittar du svar på det mesta som har med vår webbutik att göra.

 

Leverans

Normal leveranstid är 2–4 arbetsdagar. Vissa av våra titlar har en längre leveranstid, 7–10 dagar. Vänligen läs orderbekräftelse.

Frakt

Kostnad för frakt är 39 kr.

Om du handlar över det gällande beloppet för fri frakt kan du välja alternativet ”Postleverans Gratis” i kassan. Önskar du det alternativet fyller du själv i det bland de fraktalternativ du ser i kassan. Den nuvarande gränsen för fri frakt är 499 kr.

Retur

Alla returer skickas till Förlagssystem. Maila oss på info@libris.se för returfraktsedel. Du måste alltid kontakta oss för ett godkännande innan du returnerar en vara.

Reklamation

Alla reklamationer skickas till Libris. Du måste alltid kontakta oss för ett godkännande innan du returnerar en defekt vara.

Företag och organisationer

Nu kan företag och organisationer beställa direkt via hemsidan. Välj ”Handla som Organisation/Företag” under ”Dina uppgifter” i Kassan.
Vänligen kontakta oss på info@libris.se för information om mängdköp.

Betalningsfrågor

Undrar du över din betalning? Alla frågor om betalning besvaras av vår betalpartner Klarna. Kontakta Klarnas kundservice

Kontakta oss

Vid övriga frågor, vänligen kontakta oss på info@libris.se